ایشز کا تیسرا ٹیسٹ، سٹے بازی کی کوشش ناکام، برطانوی اخبار

برطانوی اخبار نےایشز سیریز کے تیسرے میچ کے دوران سٹے بازی کی کوشش ناکام بنانےکادعویٰ کیا ہے۔

پرتھ میں جاری ایشز سیریز کا تیسرا ٹیسٹ کے دوران برطانوی اخبار نے میچ میں اسپاٹ فکسنگ کرنے والے بھارتی سٹے بازوں کو بے نقاب کردیا۔

برطانوی اخبار کےمطابق بھارتی سٹے باز صوبرجوبن اور پریانک سکسینا نے اسپاٹ فکسنگ کے لیے 1 لاکھ 40 ہزار پاؤنڈ طلب کیے، سٹےباز صوبرجوبن اور پریانک سکسینا نے کہا کہ کھلاڑی ہمارے اشاروں پر ناچتے ہیں۔

کرپشن سےمتعلق تمام الزامات کوانتہائی سنجیدگی سے لیتےہیںیہ انکشافات بھی دبئی اور نئی دلی میں 4ماہ کےدوران کی گئی تحقیقات کی بنیادپرکیے گئے ہیں۔

میچ سے پہلے بتاؤں گا کہ کس اوور میں کتنے رنز بنیں گے،میری معلومات پر رقم لگاؤ البتہ شرط کی رقم بھارت میں جمع کرانا ہوگی۔

سٹےباز وں کے مطابق آسٹریلوی کرکٹ میں بھی ہمارا فکسر موجود ہےجبکہ معلومات کا ڈوزیئر آئی سی سی کے حوالے کردی گئی ہیں۔

سٹے بازوں نے آئی پی ایل کا بھی بھانڈا پھوڑا دیا سٹے بازوں کا کہنا تھا کہ آئی پی ایل کھلاڑیوں کےاپنےبکیز اور اپنے ایجنٹ ہیں، آئی پی ایل میں کھلاڑیوں کےاشارےجان بوجھ کرٹی وی پر دکھائے نہیں جاتے، سگنل ملنے پر بکیز کو 3 منٹ میں شرطیں لگانا ہوتی ہیں،سٹے بازوں میں سے ایک سٹے باز جوبن بھارتی ریاست کے لیے کرکٹ بھی کھیلتا رہا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: