یاسر شاہ کی نظر تیز ترین 200 وکٹوں کے ریکارڈ پر

پاکستان کرکٹ ٹیم کے اسپنر یاسر شاہ نے اپنی نظریں ٹیسٹ کرکٹ میں تیز ترین 200 وکٹیں مکمل کرنے پر جمالی ہیں۔

قومی لیگ اسپنر کہتے ہیں کہ اگلے 7 ٹیسٹ میچز میں 35 وکٹیں لے کر وہ یہ ریکارڈ اپنے نام کرنے کیلئے پرعزم ہیں ۔

کراچی میں میڈیا سے گفتگو میں یاسر شاہ نے کہا کہ ان کی کوشش ہوتی ہے کہ جو بھی فارمیٹ ہو، وہ پاکستان کیلئے زیادہ سے زیادہ وکٹیں لیں۔

28ٹیسٹ میں 165 وکٹیں حاصل کرنے والے یاسر شاہ نے کہا کہ وہ اب کلیری گریمیٹ کا تیز ترین 200 وکٹوں کا ریکارڈ اپنے نام کرنا چاہتے ہیں۔

31 سالہ اسپنر کا کہنا تھا کہ صوابی میں وسائل کم ہونے کی وجہ سے وہ فٹنس پر کام نہیں کرسکے تھے، لیکن اب انہوں نے طے شدہ معیار کے مطابق فٹنس حاصل کرلی ہے ۔

یاسر شاہ کا کہنا تھا کہ ان کی خواہش ہے کہ پاک بھار ت میچز ہوں اور وہ ویرات کوہلی کو بولنگ کرائیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: