الیکشن ہوگا کہ نہیں؟ این اے 60 میں الیکشن ملتوی کرنے کیخلاف شیخ رشید کی درخواست پرفیصلہ سنادیاگیا‎

لاہور ہائی کورٹ شیخ رشید کی پٹیشن مسترد کردی، الیکشن کمیشن کا حلقہ این اے 60 میں الیکشن ملتوی کرنے کا فیصلہ برقرار رکھا گیا ہے۔عوامی تحریک کے سربراہ شیخ رشید کی جانب سے این اے 60 میں مسلم لیگ (ن) کے امیدوار حنیف عباسی کی سزا کے بعد الیکشن ملتوی ہونے پر عدالت میں درخواست جمع کرائی گئی تھی، الیکشن کمیشن آف پاکستان کی جانب سے قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 60 (راولپنڈی) کے انتخابات ملتوی کرنے کے فیصلے کے خلاف عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد کی درخواست پر لاہور ہائیکورٹ نے فیصلہ محفوظ

کرلیا تھا۔ لاہور ہائیکورٹ راولپنڈی بینچ کے جسٹس مجاہد مستقیم نے شیخ رشید احمد کی درخواست پر سماعت کی۔واضح رہے کہ شیخ رشید احمد کی جانب سے سردار عبدالرزاق ایڈووکیٹ نے لاہور ہائیکورٹ کے راولپنڈی بینچ میں درخواست دائر کی، جس میں الیکشن کمیشن اور ریٹرننگ افسر کو فریق بنایا گیاتھا، لاہور ہائی کورٹ شیخ رشید کی پٹیشن مسترد کردی ہے، الیکشن کمیشن کا حلقہ این اے 60 میں الیکشن ملتوی کرنے کا فیصلہ برقرار رکھا گیا ہے۔ واضح رہے کہ حنیف عباسی کو عمر قید کی سزا سنادی گئی تھی جبکہ ایفی ڈرین کیس میں دیگر سات ملزمان کو شک کا فائدہ دے کر بری کردیاگیا ہے، عدالتی فیصلے کے بعد حنیف عباسی کو کمرہ عدالت سے گرفتار کرلیاگیاتھا، فیصلہ انسداد دہشت گردی کی عدالت کے جج سردار اکرم خان نے سنایا،حنیف عباسی این اے 60راولپنڈی سے امیدوار ہیں، گزشتہ عام انتخابات میں حنیف عباسی کو عمران خان کے ہاتھوں شکست کا سامناکرنا پڑا تھا جبکہ اس بار عام انتخابات میں حنیف عباسی کے مدمقابل شیخ رشید احمد تھے۔،انسداد منشیات کی عدالت نے مسلم لیگ (ن) کے رہنما حنیف عباسی کو ایفی ڈرین کیس میں نااہل قرار دیدیا جس کے بعد وہ الیکشن کی دوڑ سے باہر ہو گئے ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: