ون ڈے رینکنگ،راشد خان اور جسپریت بمرا ٹاپ پوزیشن پر قابض

افغانستان کے اسپنر راشد خان دنیا کے نمبر ایک بولر بن گئے، وہ آئی سی سی کی جانب سے جاری کردہ نئی رینکنگ میں بھارتی فاسٹ بولر جسپریت بمرا کے ساتھ مشترکہ پہلی پوزیشن پر فائز ہوگئے ہیں۔

بھارتی کپتان ویرات کوہلی کیلئے بھی نئی درجہ بندی میں اچھی خبر ہے، انہوں نے 900 پوائنٹس کا جادوئی ہندسہ پار کر لیا ہے۔
راشد محض 19 سال 153 دن کی عمر کے ساتھ درجہ بندی تاریخ میں نمبر ایک پر پہنچنے والے سب سے نوجوان بولر بنے ہیں۔
کوہلی ون ڈے اور ٹیسٹ میں بیک وقت 900 سے زائد پوائنٹس لینے والے دوسرے بیٹسمین بن گئے، ان سے قبل یہ اعزاز جنوبی افریقا کے اے بی ڈی ویلیئرز کے پاس تھا ۔ کوہلی نے پروٹیز کے خلاف 6 میچز کی سیریز میں 3 سنچریز کی مدد سے 558 رنز اسکور کیے تھے۔

فہرست میں ڈی ویلیئرز دوسرے، ڈیوڈ وارنر تیسرے اور پاکستانی بیٹسمین بابر اعظم ایک درجہ ترقی کے ساتھ چوتھے نمبر پر آگئے ہیں، انگلینڈ کے جو روٹ بھی ایک قدم آگے آتے ہوئے پانچویں پوزیشن پر براجمان ہو گئے ہیں۔
بولنگ میں راشد خان آٹھ درجے اور جسپریت بمرا دو درجے آگے آتے ہوئے 787 پوائنٹس کے ساتھ مشترکہ طور پر ٹاپ پوزیشن پر موجود ہیں، ٹرینٹ بولٹ ایک درجہ تنزلی کے ساتھ تیسرے، جوش ہیزل ووڈ چوتھے اور حسن علی بدستور پانچویں نمبر پر موجود ہیں۔
آل رائونڈرز میں شکیب الحسن پہلے ، محمد حفیظ دوسرے اور محمد نبی تیسرے نمبر پر موجود ہیں، ٹیم رینکنگ میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: