رابطہ کمیٹی کا وفد فاروق ستار کو منانے میں ناکام

ایم کیو ایم پاکستان کی رابطہ کمیٹی کا 3رکنی وفد پارٹی سربراہ فاروق ستار کو منانے میں ناکام ثابت ہوئی۔

ذرائع کے مطابق ایم کیو ایم کے سربراہ نے پی آئی بی میں بلایا گیا جنرل ورکرز اجلاس منسوخ کرنے اور بہادر آباد جانے سے انکار کردیا ۔

ذرائع کے مطابق رابطہ کمیٹی کے ارکان سید سردار ، روف صدیقی اور جاوید حنیف سے بات چیت میں ایم کیوایم پاکستان کے سربراہ نے مذاکراتی ٹیم کی تجاویز مسترد کردیں۔

ذرائع کے مطابق مذاکراتی ٹیم کی طرف سے فاروق ستار کو منانے کی کوششیں جاری ہیں،لیکن انہوں نے واضح الفاظ میں کہہ دیا ہے کہ میں بہادر آباد نہیں جاوں گا ،جس کو آنا ہے یہاں آئے۔

متحدہ قومی موومنٹ پاکستان سینیٹ کی نشستوں کی تقسیم پر خود تقسیم ہوتی نظر آنے لگی، کیا فاروق ستار پارٹی پر گرفت برقرار رکھ پائیں گے یا ایم کیوایم میں مزید دھڑے بندی ہوگی ؟

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: