چیف جسٹس کا حمزہ شہباز کے گھر کے باہر رکاوٹیں فوری ہٹانے کا حکم

چیف جسٹس پاکستان نے ازخود نوٹس کیس کی سماعت میں حمزہ شہباز شریف کے گھر کے باہر سے رکاوٹیں فوری ہٹانے کا حکم جاری کر دیا۔
سپریم کورٹ لاہور رجسٹری میں چیف جسٹس پاکستان جسٹس ثاقب نثار بیئریر لگا کر رکاوٹیں کھڑی کرنے سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت کی۔
سماعت کےدوران عدالتی حکم پر مکمل عملدرآمد نہ کرنے پر چیف سیکریٹری پنجاب زاہد سعید کی سخت سرزنش کی گئی۔
چیف سیکریٹری پنجاب کا کہنا تھا کہ راستہ بند کرنے والا گیٹ ہٹا دیا گیا ہے، اب صرف بیریئرز لگائے گئے ہیں،جس پر چیف جسٹس نے چیف سیکریٹری سےسوال کیا کہ آپ نے بیریئر کیوں نہیں ہٹائے؟
چیف جسٹس پاکستان کا کہنا تھا کہ کون ہے حمزہ شہباز؟، میں کسی حمزہ شہباز کو نہیں جانتا، جس پر چیف سیکریٹری پنجاب نے جواب دیا کہ حمزہ شہباز ایم این اے ہیں اور وزیر اعلیٰ پنجاب کے صاحبزادے ہیں۔
اس پر چیف جسٹس پاکستان ثاقب نثارنے پھر سے کہا کہ میں کسی کو نہیں جانتا، حمزہ کوابھی طلب کرکے پوچھ لیتے ہیں ان کی جان کو کیا خطرہ ہے؟

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: