شیخ رشید کی فروری تک حکومت کےجانے کی پیشگوئی

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے فروری 2018ء تک حکومت کے جانے کی پیشگوئی کردی اور کہا کہ پہلے مارچ کی ڈیڈ لائن دی تھی اب حکمران 23 فروری بھی نہیں دیکھ پائیں گے ۔

میڈیا سے گفتگو میں شیخ رشید نے یہ بھی کہا کہ2018 نواز شریف اور ان کی باقیات کے خاتمے کا سال ہے، پوری قوم فوج اور عدلیہ کےساتھ کھڑی ہے۔

ان کا مزید کہناتھاکہ وقت آنے پر اسمبلی سے استعفیٰ بھی دے دیں گے،آئندہ 24 سے 36 گھنٹوں میں اہم فیصلے کئے جائیں گے ، جنوری کے آخری ہفتے سے فروری کے آخری ہفتے تک یہ سب لوگ فارغ ہوجائیں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: