پاکستان نے نیوزی لینڈ الیون کو 120 رنز سے ہرا دیا

پاکستان اور نیوزی لینڈ الیون کے درمیان پریکٹس میچ کھیلا گیا جس میں پاکستا ن نے نیوزی لینڈ الیون کو 120 رنز سے ہرادیا۔
نیلسن میں کھیلے گئے پہلے وارم اپ میچ میں پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے نیوزی لینڈ الیون کے خلاف 341 رنز بنائے۔
ہدف کے تعاقب میں میزبان ٹیم نیوزی لینڈ الیون 221 رنز بناکر آوٹ ہوگئی۔
پاکستان کی جانب سے اوپنر ز فخر زمان اور اظہر علی نے پہلی وکٹ پر 206 رنز کا آغاز فراہم کیا۔ فخر زمان نے 106رنز بنائےجبکہ اظہر علی 104 رنز بنا کر نمایاں رہے۔
دوسرے بلے بازوں میں حسن علی نے 36 ،شاداب خان 24 اور سرفراز احمد نے 21 رنز بنائے جبکہ بابر اعظم 6 ،محمد حفیظ 5 اور شعیب ملک 1 رن ہی بنا سکے ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: