دنیا کا بلند ترین شیشے کا پل

چین کے دارالحکومت کے قریب بنائے جانے والے دنیا کے بلند ترین شیشے کے پل کو عوام کے لیے کھول دیا گیا ہے۔

شیشیے کے اس پل کی لمبائی 488 میٹر اور چوڑائی 2 میٹر ہے یعنی اگر اتنی بلند عمارت تعمیر کی جائے تو یہ 66 منزلہ عمارت ہوگی ۔

اس پل کو بنانے میں 1077 شفاف شیشے استعمال کیے گئے ہیں جن کی موٹائی 4 سینٹری میٹرک ٹن ہے۔

اس پل کی دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ ہلکا ہلکا ہلتا بھی رہتا ہے کہ اکثر اس پر چلنے والے خوفزدہ ہوجاتے ہیں جب کہ دل کے کمزور لوگوں کو یہ ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اس بلند ترین شیشیے کے پل کا رخ نا کریں۔

چینی خبررساں ویب سائٹ کی  ویڈیو کے مطابق اس پل کی پروجیکٹ انچارج کا کہنا ہے کہ ویسے تو یہ پل 2 ہزار افراد تک کا وزن برداشت کر سکتا ہے لیکن بر وقت بلند ترین پل پر صرف 500 افراد تک کا رہنا مناسب ہے۔

بشکریہ فوٹو فیس بک—.

دنیا کے بلند ترین شیشے کے پل کا افتتاح گزشتہ اتوار کو کیا گیا جہاں سیاحوں کی بڑی تعداد نے رخ کر لیا ہے۔

سیاح دنیا کے بلند ترین شیشے کے پل پر لطف اندوز ہوتے ہوئے اپنی سیلفیاں بھی لے رہے ہیں۔

بشکریہ فوٹو فیس بک—.

واضح رہے کہ گزشتہ برس 430 میٹر لمبائی اور 6 میٹر چوڑائی والا پل چین کے صوبہ ہنان میں افتتاح کیا گیا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: