پاکستان کی اہم رہائشی اسکیموں میں غیرقانونی تعمیرات

:غیرقانونی رہائشی اسکیموں کا رحجان بڑھتاجارہا ہے۔ مالکان سہانے خواب دکھا کر پلاٹ فروخت کر دیتے ہیں لیکن مکین بنیادی سہولیات سے محروم رہ جاتے ہیں۔ ایل ڈی اے ایسے عناصر کے خلاف کوئی موثر کارروائی نہیں کر رہا۔

فیروز پورروڈ، شیخوپورہ روڈ،جی ٹی روڈاور ملتان روڈ پرایسی غیر قانونی رہائشی اسکیموں کا جال موجود ہےجو لاہور ڈویلپمنٹ اتھارٹی کی منظوری کے بغیر بُنا گیا ہے۔

ایسی اسکیمں بناتے وقت مالکان اشتہارات کے ذریعے سہولیات دینے کے بہت سے وعدے کرتے ہیں۔ شہر کے مضافاتی علاقوں میں  زمین کے بڑے ٹکڑے کو کاٹ کر بغیر منصوبہ بندی کے پلاٹ بنا کر فروخت کر دیا جاتا ہے۔رہائشی اسکیموں کے مالکان اپنا موقف دینے کو تیار نہیں ۔

ایل ڈی اے اپنا موقف کیمرے پر دینے سے انکاری ہے لیکن ان کے مطابق ضلع لاہور میں غیر قانونی رہائشی اسکیموں کی مجموعی تعداد دو سو چورانے ہےجن میں سےایک سوترانوے منظوری کے مراحل سے گزر رہی ہیں۔ رواں ماہ نیب نے بھی ایل ڈی اے سے غیر قانونی رہائشی اسکیموں کا ریکارڈ طلب کیا ہے ۔

ہاؤسنگ اسکیمیں بناتے وقت مالکان شہریوں کو خواب تو بہت سے دکھاتے ہیں  لیکن وہ خواب کبھی پورے نہیں ہوتے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

x

Check Also

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا۔ ملزم مذاق کے نام پر خواتین کو مختلف باتوں پر ہراساں کرتا تھا اور گزشتہ کئی دنوں سے سوشل میڈیا پر اس پر خوب تنقید کی جارہی تھی اور پولیس سے ایکشن لینے کا مطالبہ کیا جارہا تھا۔ ملزم پر خواتین سے غیراخلاقی حرکات ، اسلحہ کے زورپرگالم گلوچ کرنے کے الزام میں مقدمہ درج کرلیاگیا ہے۔ گوجرانوالہ پولیس نے لاہور کے علاقے محمود بوٹی میں کارروائی کرکے ملزم محمد علی کو گرفتار کرلیا۔ ملزم گکھڑ منڈی کا رہائشی ہے جس نے سوشل میڈیاپر اپنا چینل بنارکھا ہے ۔ ایس پی صدر عبدالوہاب کےمطابق ملزم مزاحیہ ویڈیوز کے ذریعے شہرت حاصل کرنے کے لیے مختلف عوامی مقامات اور پارکس میں بیٹھی خواتین کو ہراساں کرکے ان کی تذلیل کرتا اور ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردیتا تھا۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقامی شہری کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے کارروائی شروع کردی ہے۔

مزاحیہ ویڈیو کے نام پر خواتین کو ہراساں کرنے والا یوٹیوبر گرفتار

گوجرانوالہ پولیس نےبغیراجازت عوامی مقامات پر ویڈیوز بناکر خواتین کرہراساں کرنے کے الزام میں ایک ...

%d bloggers like this: