3 منٹ میں ’بریسٹ کینسر‘ کی علامات تشخیص کرنے کا طریقہ

3 منٹ میں ’بریسٹ کینسر‘ کی علامات تشخیص کرنے کا طریقہ

’بریسٹ کینسر‘ پاکستانی خواتین میں پایا جانے والا عام موضی مرض ہے جس سے تقریبا ہر 20 میں سے ایک خاتون متاثر ہے۔

پاکستان میں بریسٹ کینسر کے خلاف کام کرنے والی سماجی تنظیم ’پنک ربن‘ کے اعداد و شمار کے مطابق اس وقت پاکستان کی ایک کروڑ 20 لاکھ خواتین کسی نہ کسی طرح اس سے متاثر ہیں۔

پاکستان میں ’بریسٹ کینسر‘ کی وجہ سے سالانہ 40 ہزار زندگیاں بھی ضایع ہوجاتی ہیں جب کہ اس کا شکار ہونے والی خواتین میں انتہائی نوجوان خواتین بھی شامل ہیں۔

عام طور پر نوجوان خواتین اس بات سے بے خبر ہوتی ہیں کہ ’بریسٹ کینسر‘ کی علامات کیا ہیں۔

تاہم اب نوجوان خواتین اور کم عمر لڑکیوں کے لیے فیشن برانڈ ’جنریشن‘ نے آسانی پیدا کرتے ہوئے ایک ویڈیو ریلیز کی ہے جس میں انہیں ’بریسٹ کینسر‘ کی ابتدائی علامات کے حوالے سے بتایا گیا ہے۔

’جنریشن‘ کی جانب سے شیئر کی گئی مختصر ویڈیو میں انتہائی آسان انداز میں اردو زبان میں کم عمر لڑکیوں و خواتین کو بتایا گیا ہے کہ وہ کس طرح محض 3 منٹ میں ’بریسٹ کینسر‘ کی علامات تشخیص کر سکتی ہیں۔

مختصر دورانیے کی ویڈیو میں بتایا گیا ہے کہ خواتین کو شیشے کے سامنے کھڑے ہوکر اپنی چھاتی کا جائزہ لینا چاہیے اور کسی طرح کے بھی مشکوک دانے یا داغ چھاتی میں نظر آنے پر ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

ویڈیو میں بتایا گیا کہ محض چند منٹ میں خواتین اپنی چھاتی کا جائزہ لے کر آسانی سے موضی مرض کی ابتدائی علامات سے آگاہ ہو سکتی ہیں۔

ویڈیو میں تجویز دی گئی ہے کہ اگر خواتین کو اپنی چھاتی کے ارد گرد اور ’نپل‘ کی حالت و ساخت میں تبدیلی محسوس ہو تو وہ فوری طور پر اپنے معالج سے رابطہ کریں۔

’جنریشن‘ کی جانب سے ’بریسٹ کینسر‘ کی علامات کی تشخیص کی انتہائی سادہ اور آسان ویڈیو کو کئی خواتین و افراد نے سراہا اور کہا کہ یہ ویڈیو کئی خواتین کے لیے مددگار ثابت ہوگی۔

x

Check Also

اسموگ سے بچاؤ کی احتیاطی تدابیر

اسموگ سے بچاؤ کی احتیاطی تدابیر

سردیوں کے آتے ہی پنجاب کے مختلف شہروں خصوصاً لاہور اور گردونواح کے علاقوں میں ...

%d bloggers like this: