سہاقہا اشتہاری ہو گیا

عمران خان کے سکواڈ میں شامل گاڑی کی ٹکر سے موٹر سائیکل سوار نوجوان جاں بحق

اکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی قیادت میں لاہور میں ممبر سازی مہم جاری ہے جس دوران کپتان کے سکواڈ کی گاڑی کی ٹکر سے ایک  موٹر سائیکل سوار نوجوان جاں بحق ہو گیا ہے ۔
نجی ٹی وی چینل ’’ 24 نیوز‘‘  کے مطابق عمران خان نے آج لاہور کے سات مختلف مقامات پر ’’ ممبر سازی مہم ‘‘ کے سلسلہ میں بڑے اجتماعات اور ریلیوں سے خطاب کرنا ہے جبکہ اس سے قبل وہ ایک بڑے قافلے کے ہمراہ کئی مقامات پر خطاب کر چکے ہیں ،اسی سلسلہ میں  عمران خان نے سگیاں پل پر خطاب کیا اور اس کے بعد یہ افسوسناک واقعہ پیش آیا ہے ، جاں بحق ہونے والے شہری کی شناخت عدنان کے نام سے ہوئی ہے اور وہ  عمران خان کے قافلے کے ساتھ موٹر سائیکل پر سوار تھا جو کہ ٹکر کی صورت میں شدید زخمی ہو ا اور زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے  موقع پردم توڑ گیاہے ۔نجی ٹی وی کا کہناہے کہ جاں بحق ہونے والا نوجوان عدنان لاہور کے نواحی علاقے رچنا ٹاﺅن فیروز والا کا رہائشی تھا ۔اس سے قبل لاہور کے مختلف مقامات پر خطاب کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ ن لیگ والے سینیٹ میں ہار گئے تو کہہ رہے ہیں کہ پیسہ چل رہا ہے، تین سال پہلے ہم نے کہا تھا کہ انتخابات میں پیسہ چلتا ہے قانون بدلیں، اس وقت انہوں نے کچھ نہیں کیا،مسلم لیگ ن نے منی لانڈرنگ کی کھلی چھوٹ دے رکھی ہے، اورنج لائن ٹرین اور میٹرو جیسے منصوبوں کا مقصد اربوں روپے کی منی لانڈرنگ کر کے پیسہ بیرون ملک لے جانا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

’نئے پاکستان‘ کی نئی صبح جب عمران خان اس ملک کے وزیراعظم کا حلف اٹھا رہے تھے۔ پاکستان کے عوام دم سادھے دیکھ رہے تھے آنے والے دنوں کی طرف۔ نئے پاکستان کے سپورٹرز میں تو ولولہ ہے ہی لیکن عمران کے نقاد بھی نظریں لگائے بیٹھے ہیں کہ پاکستان کو بدلنے کا نعرہ لگانے والے اب ملک میں کیسی تبدیلی لے کر آتے ہیں۔ انتخابی مہم کے دوران الزام تراشی اور گالم گلوچ خوب ہوتی رہی اور اس تلخی کی ایک دلیل تو ہمیشہ یہی دی جاتی ہے کہ جلسے کا ماحول اور ہوتا ہے اور حکومتی ایوانوں کا ماحول اور۔

نئے پاکستان کے نئے وزیرِ اعظم کو درپیش پہلے سو دن کے چیلنجز

’نئے پاکستان‘ کی نئی صبح جب عمران خان اس ملک کے وزیراعظم کا حلف اٹھا رہے تھے۔ پاکستان کے عوام دم سادھے دیکھ ...