کرپٹ ممالک میں پاکستان 117 ویں نمبر پر

ٹرانسپرنسی انٹرنیشنل نے کرپشن رجحان انڈیکس جاری کردیا، 181 ممالک کی فہرست میں شفافیت کے اعتبار سے 32 مارکس کے ساتھ پاکستان 117 نمبر پر ہے ، دنیا میں 116 ممالک میں کرپشن پاکستان سے کم اور 63 ممالک میں کرپشن پاکستان سے بھی زیادہ ہے ۔
ٹرانسپرنسی انٹرنیشنل رپورٹ کے مطابق سال2017 میں پاکستان کا اسکور 32 رہا۔ 2016 میں بھی پاکستان کا یہی اسکور تھا، تاہم اس وقت پاکستان 176 ملکوں کی فہرست میں 116 ویں نمبر پر تھا۔

رپورٹ کے مطابق 180 ممالک کی فہرست میں پاکستان کے 117 ویں نمبر پر ہونے کا مطلب ہے کہ 63 ممالک میں پاکستان سے زیادہ کرپشن ہے جبکہ 2016 میں 60 ممالک میں پاکستان سے زیادہ کرپشن موجود تھی۔
رپورٹ کے مطابق نیوزی لینڈ 100 میں سے89اسکور کے ساتھ پہلے نمبر پر ہے جبکہ صومالیہ صرف 9 اسکور کے ساتھ سب سے آخری یعنی 180 ویں نمبر پر ہے۔
رپورٹ کے مطابق پاکستان میں مسلم لیگ ن کی حکومت آنے کے بعد کرپشن میں بتدریج کمی آئی ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ کرپشن کے خاتمے کے لیے قانون کی حکمرانی کو اولیت حاصل ہے۔ پاکستان نے گزشتہ 6 برس کے دوران کرپشن رجحان انڈیکس میں 6 نمبروں کا اضافہ کر کے اپنی پوزیشن بہتر کی ہے جبکہ اسی عرصے میں برازیل کی پوزیشن 5 نمبروں کی کمی کے ساتھ مزید خراب ہوئی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

’نئے پاکستان‘ کی نئی صبح جب عمران خان اس ملک کے وزیراعظم کا حلف اٹھا رہے تھے۔ پاکستان کے عوام دم سادھے دیکھ رہے تھے آنے والے دنوں کی طرف۔ نئے پاکستان کے سپورٹرز میں تو ولولہ ہے ہی لیکن عمران کے نقاد بھی نظریں لگائے بیٹھے ہیں کہ پاکستان کو بدلنے کا نعرہ لگانے والے اب ملک میں کیسی تبدیلی لے کر آتے ہیں۔ انتخابی مہم کے دوران الزام تراشی اور گالم گلوچ خوب ہوتی رہی اور اس تلخی کی ایک دلیل تو ہمیشہ یہی دی جاتی ہے کہ جلسے کا ماحول اور ہوتا ہے اور حکومتی ایوانوں کا ماحول اور۔

نئے پاکستان کے نئے وزیرِ اعظم کو درپیش پہلے سو دن کے چیلنجز

’نئے پاکستان‘ کی نئی صبح جب عمران خان اس ملک کے وزیراعظم کا حلف اٹھا رہے تھے۔ پاکستان کے عوام دم سادھے دیکھ ...